Mescolanza coaching

Care more about feeling good than feeling right

Wat kan ik voor jou doen?

Door met elkaar in gesprek te gaan kan ik je begeleiden, ondersteunen en inzicht geven. Samen zoeken we de juiste weg die je brengt naar wat je wilt en wenst. Je staat er niet meer alleen voor.

Hoe dan?

Door inzicht te krijgen in jouw vaste patronen (ook onbewuste), zoals communicatie patronen, gedragspatronen, gedachtepatronen en gevoelspatronen, zul je bewuster van jezelf kunnen worden, om vervolgens krachtiger, energieker en gelukkiger leiding te geven aan jouw leven.

Samen gaan we kijken welke praktische mogelijkheden en acties ons kunnen helpen om ons doel te bereiken.

Wat maakt mijn coaching uniek?

Vanaf jonge leeftijd heb ik geleerd om door middel van non-verbale communicatie (stem en lichaamstaal) goed naar een ander te kijken en te ‘luisteren’. Ik versta iemand het beste zonder gebruik te maken van mijn gehoor en ben hierdoor afgestemd op jou als geheel.

Vaak voelt iemand zich na een eerste gesprek al een stuk op weg geholpen.

Ik ben geschoold zangeres en werk ruim 30 jaar professioneel met stem. Deze kennis en ervaring heb ik aangevuld met veel studie (o.a. psychologie en lichaamstaal) en dat heeft zich ontwikkeld tot een eigen succesvolle coaching methode.

lees hier meer over stem en lichaamstaal als methode voor coaching >>

“Alles kan een mens worden ontnomen, behalve de allerlaatste vrijheid; de keuze om onder alle omstandigheden zijn eigen houding te bepalen, zijn eigen weg te kiezen.”

Viktor Frankl, die Auschwitz overleefde, uit zijn boek ‘De zin van ons bestaan’.

Wat gebeurt er als je met mij een afspraak maakt en wat doen we dan?

• Zodra je mij benadert maken we een kennismakings afspraak van maximaal 30 minuten (kostenloos). Als het klikt dan maken we een afspraak voor een intake gesprek.

• In ons intake gesprek bespreken we en bepalen we onze doelstellingen en kijk ik hoe ik je het beste kan helpen. Ook maak ik dan een inschatting van het aantal te verwachten vervolg gesprekken.

• Daarna starten de vervolg gesprekken.

• We eindigen het traject met een evaluatie.

Als het traject niet meer goed voelt kunnen we elk moment stoppen. Na 3 of 4 gesprekken kijken we even of er daadwerkelijk iets voor je is veranderd.

Vaak voelt iemand zich na een eerste gesprek al een stuk beter. Je krijgt zeer praktische tips die je helpen om in jouw kracht te gaan staan.

Anytime you are unloving, you are not actually being yourself.

Wat zijn de kosten?

De kosten worden in overleg bepaald omdat elk coachingstraject uniek is.

De kosten voor organisaties die mij als (huis-) coach hebben aangenomen zijn van tevoren afgesproken. Als ik voor het eerst voor een organisatie ga werken bepalen we de kosten als we het traject met een medewerker starten.

Als mensen mij privé benaderen spreken we samen een tarief af.

algemene voorwaarden van Mescolanza coaching klink hier >>