Over mij

The world is like a mirror, smile at it and it will smile at you…

Info over mij

Vanaf jonge leeftijd heb ik geleerd om vanwege mijn gebrek aan gehoor capaciteit op een andere manier naar een ander te ‘luisteren’. Non- verbaal gedrag van anderen (stem en lichaamstaal) is altijd mijn reddingslijn geweest om een ander te 'horen’.

Mijn waarneming van stem en lichaamstaal is hierdoor sterk ontwikkeld en heeft de basis gevormd voor mijn coaching & begeleiding methode.

Vanaf 2008 werk ik vanuit Mescolanza om jong en oud, in zeer veel verschillende situaties, met zeer uiteenlopende vraagstukken en incidenten, te steunen, helpen, begeleiden en adviseren.

Al ruim 29 jaar werk ik met stem en lichaamstaal.

Ik ben geschoold zangeres, heb een diploma kinderpsychologie en ben gecertificeerd vertrouwenspersoon.

Daarnaast heb ik mij uitgebreid verdiept in onderwerpen zoals psychologie, (non-verbaal-) gedrag- en gedachten patronen van de mens, kwantum theorie, trauma verwerking, logopedie, resonanties, creativiteit, intuïtie, geloof, en het bewust en onbewust-zijn van de mens. Ik werk samen met verschillende artsen en therapeuten.

In het bedrijfsleven heb ik veel ervaring mogen opdoen o.a. op het gebied van HR, MD en L&D.

Ervaring met organisaties door de jaren heen:

Stedin, Aquilum Group, Royal De Kuyper, Karmijn Kapitaal, Allseas, NIBC, Aberkyn, ANWB, VDS, GooiConsult en met Het Surfproject en vele anderen.

Relevante werkervaring die ik opdeed voor & naast Mescolanza:

NVP: Manager NVP Academy
Schiphol Group: Management Development & Training Development
KLM: Human Resources en Werving en Selectie
Multi Level Travel: Begeleiden transformatie processen binnen organisaties (ook internationaal)
Basisschool de Ark: kinder begeleiding d.m.v trainingen en drama & musical docent (tijdelijk).
Kennedy house school Tanzania; Muziek en Drama docent.

--------------------
In 2012 en 2014 verschenen mijn 2 kinderboekjes over Haas & Dientje vanuit Mescolanza Kids en Uitgeverij Mescolanza. Met illustraties van Marion Vrijburg.
---------------------

Meer informatie over mij op LinkedIn >>

Deze website is gemaakt met hulp van: webcoach Nathalie van de Berg en illustratrice Marion Vrijburg.

Happiness comes from within, I’m here to help you choose it.